مصاحبه آرشیو خبر ها
فقط یوونتوس!

فقط یوونتوس!

مدیر برنامه های رولاندو ماندراگورا بازیکن جدید یوونتوس که هم اکنون به صورت قرضی در پسکارا بازی می کند، با برنامه ی اسپورت ایتالیا صحبت کرد:

 

تصور احساساتی که او هنگام حضور در رختکن یوونتوس خواهد داشت فوق العاده است و همچنین می تواند در طول فصلش برای پسکارا به یک محرک تبدیل شود...

 

مطمئنا، در ابتدی فصل با این ایده به پسکارا امد که بتواند قهرمان سری ب شود و هنوز هم با همین انگیزه کار می کند. این طبیعی است، با این حال مشخص است که موقع امضای قرارداد با یوونتوس احساساتی شود، باشگاهی که او واقعا از ته دلش می خواست، باشگاه های زیادی چه در خارج و چه در ایتالیا او را می خواستند، اما او قویا روی یوونتوس تاکید می کرد، حالا روی آخرین ماه هایش در پسکارا تمرکز کرده است. تا اینکه در ماه ژوئن به یوونتوس بیاید.

 

اگر بازیکنان جوان خوب و مصمم باشند، می توانند در یوونتوس بازی کنند، دیبالا و استورارو این مسئله ثابت کرده اند، شاید ماندراگورا هم به یان مسئله امید داشته باشد...

 

می توانم بگویم که خیلی ها دوست دارند و تلاش می کنند که مثل این دو نفر باشند، اما خب به غیر از دیبالا، زازا و براردی هم شرایط مشابهی داشتند. من می توانم افراد زیادی را نام ببرم که در سن پایین به یوونتوس آمدند و فیکس هم شدند و از زمان خودشان جلو زدند. آنها همیشه نگاه ویژه ای به آینده دارند که این برای موفقیتشان در سری آ‌ عنصر مهمی است. آنها در حال حاضر هیچ چیز را از دست نمی دهند. باید یوونتوس را به خاطر فعالیتش در بازار نقل و انتقالات و مخصوصا سرمایه گذاریشان روی بازیکنان جوان تحسین کرد.

 

پس تایید می کنید که یوونتوس برای خرید ماندراگورا باشگاه های زیادی را شکست داد؟

 

بله، ولی مایل نیستم اسم ببرم. تیم های زیادی او را میخواستند اما او به شدت یوونتوس را می خواست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: